Avond voor vertrek - Reisverslag uit Kloosterzande, Nederland van Kayla Rooze - WaarBenJij.nu Avond voor vertrek - Reisverslag uit Kloosterzande, Nederland van Kayla Rooze - WaarBenJij.nu

Avond voor vertrek

Door: Kayla

Blijf op de hoogte en volg Kayla

09 Januari 2013 | Nederland, Kloosterzande

Goedenavond allemaal,
Leuk dat jullie mijn ervaringen de komende vijf maanden willen volgen. Ik ben niet echt een schrijfster dus ik kan niet beloven dat ik veel verhalen op mijn blog zal zetten, maar ik zal mijn best doen.

Nu kan ik eindelijk zeggen dat alles van mijn ‘To do list Suriname’ is afgevinkt. Alles staat klaar voor vertrek.


We gaan daar studeren en stagelopen. De studie bestaat uit drie modules die we volgen op de lerarenopleiding in Paramaribo. We volgende de modules Early Child Develpment, Transculturele pedagogiek en interculturele antropologie (volkskunde).
Omdat we voor deze studies maar twee avonden in de week naar school moeten, lopen Dagmar en ik vrijwillig stage. Deze stage zal waarschijnlijk bestaan uit het opzetten van een remedial teaching programma op twee basisscholen.

Gelukkig zitten onze weken niet te vol gepropt met studie en stage en zullen we dus ook genoeg tijd hebben voor leuke tripjes en feestjes.


Groetjes,
Kayla


p.s.
Ik wil jullie niet jaloers maken maar morgen rond deze tijd komen Dagmar en ik aan in Suriname waar de tempratuur zo’n 20 graden hoger is dan in Nederland!

  • 09 Januari 2013 - 22:17

    Suusjeeee:

    Feestjes zijn ook belangrijk! Ik ga je volgen in ieder geval! i, i follow, i'll follow you!

  • 09 Januari 2013 - 22:47

    Marit:

    Ik ben erg benieuwd naar je verhalen!
    Veel plezier en succes!! Xxxx

  • 09 Januari 2013 - 22:51

    Marli:

    Heel erg veel plezier, geniet ervan en succes met je opleiding en stage xxx

  • 09 Januari 2013 - 22:51

    Kayleigh:

    Eeeeen goeie reis geniet er van!!! En ook ik ben erg benieuwd naar je verhalen!! Xxx

  • 09 Januari 2013 - 23:47

    Naninka:

    Heej meissie
    Heel heeel veeeeel plezier!

    Geniet er van.
    Als je tijd hebt zullen we skypen met de klas.
    Hahaha

    Groetjeeees
    Naninka

  • 10 Januari 2013 - 10:10

    Rianne:

    Dat worden vast en zeker vijf hele mooie maanden zo te horen! Veel plezier en succes daar! xx

  • 10 Januari 2013 - 10:40

    Pascale :

    Heel veel plezier en veel succes! Xx

  • 10 Januari 2013 - 14:55

    Andere Suusjeeeee ;):

    Heel veel plezier en geniet er van lieve Kayla!
    Ben ook super benieuwd met al je (beestachtige) verhalen :D
    En die temperaturen maken me zeker wel jaloers! Het wordt
    hier alleen maar kouder helaas...

    Liefs, and I follow you too ;)

    xxx

  • 12 Januari 2013 - 22:28

    Oma En Opa Voet:

    Hallo Kayla eindelijk kon ik het lezen je ma had een verkeerde mail gestuurd.Zoals ik lees zal het jullie wel lukken daar en ja ik ben jaloers op de tempratuur daar, ga nu maar lekker genieten van al dat je ziet en schrijven natuurlijk dan genieten wij mee.
    het is 10.30uur ik stop er mee en ga lekker slapen opa kijk nog wat TV,
    tot de volgende keer
    omaxxxxxxxxxxxxxx

  • 15 Januari 2013 - 19:34

    Marjan Torres:

    hoi ik hoop dat je een leuke tijd hebt daar hier is het koud dus geniet maar van het zonnetje en de sfeer daar gr Marjan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kloosterzande

Mijn eerste reis

Studie en stage

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2013

Tot ziens Suriname!

22 Mei 2013

Onze laatste trip

09 Mei 2013

Papa en mama in Suriname!

21 April 2013

Studie & Stage

05 April 2013

Vakantie!!
Kayla

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1248
Totaal aantal bezoekers 44387

Voorgaande reizen:

10 Januari 2013 - 11 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: