Onze laatste trip - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Kayla Rooze - WaarBenJij.nu Onze laatste trip - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Kayla Rooze - WaarBenJij.nu

Onze laatste trip

Door: Kayla de Rooze

Blijf op de hoogte en volg Kayla

22 Mei 2013 | Suriname, Paramaribo

Hoi Lieve mensen,

Suriname blijft toch een geweldig land. Afgelopen weekend hebben Dagmar en ik onze laatste trip gedaan.

Omdat foto’s meer zeggen dan vier A-viertjes vol geschreven heb ik voor jullie de leukste foto’s uitgezocht van de trip. We gingen naar het eiland ‘Apiapaati’, drie uur rijden en vier uur varen van Paramaribo vandaan. Het was een geweldige laatste trip. We hebben veel gedaan, gelachen, gezien, geproefd, gedanst en genoten.

Geniet van de foto’s.
Over drie weken zal ik er alles over vertellen.

Liefs,
Kayla

  • 22 Mei 2013 - 20:43

    Eveline:

    Wat een fantastische schrijfster ben je toch :-)
    Ik heb even voor je gerekend, maar aangezien een foto meer zegt dan 1000 woorden betekent dit dat je blog deze keer meer dan 17.086 woorden bevat, respect.
    Wie weet gaat Dagmar daar nog overheen, ze is er al zo lang mee bezig.

    Nou, geniet er nog even van, hopelijk tot snel! Ben erg benieuwd naar je verhalen over Apiapaati en de rest!

  • 22 Mei 2013 - 21:34

    Ria:

    Ik zie je liever met die papegaai dan met die spin...., mooie foto's!

  • 22 Mei 2013 - 22:25

    Tante Bia:

    He kayla de weken beginnen al te korten het is daar echt prachtig.blijft elke keer een belevenis om al je foto,s en verhalen te zien. Groetjes

  • 23 Mei 2013 - 04:00

    Kenneth Abrahams:

    zelf surinamers worden er jaloers van!

  • 23 Mei 2013 - 09:30

    Oma En Opa Voet:

    Hallo Kayla wat een mooie foto's je heb weer volop genoten zo te zien, ja meisje het schiet nu op we gaan je zo weer in het echt zien.
    Ik had ook nu wel graag een verhaal gewild was altijd fijn om te lezen en dan beleef je het een beetje mee, maar we zullen het moeten wachten tot je thuis bent.
    Krijgen we nu niets meer te lezen van de laatste dagen?
    Groetjes Opa en Omaxxxxxxxxxxxxxxx

  • 23 Mei 2013 - 13:36

    Roel Dumez:

    Hallo lieve Kayla ,als je al je reis verslagen leest en jullie foto,s zie heb ik veel bewondering voor jullie.
    Toen wij vroeger op school zaten liep je stage in de regio . Als je geluk had gingen je ouders 1 keer per jaar naar spanje op vakantie . ZO zie je dat er in pakweg 25 jaar veel kan veranderen. Ik heb heel veel genoten van jullie reis verslagen en foto,s . Ik had zelf ook een beetje het gevoel op vakantie te zijn,Maar gelukkig duurt het nu niet meer lang voordat we jou weer terug zien.

    Groetjes Roel

  • 23 Mei 2013 - 22:14

    Dianne Van Klink:

    mooie foto's weer Kayla,,,wacht het volgende verslag maar weer af. wat een heerlijke belevenissen, dat neemt niemand je meer af. blijf genieten

  • 26 Mei 2013 - 19:09

    Jopie Theune Vd Borgt:

    Hallo Kayla
    Het is nu zondag 26 mei dat ik de laatste?? fotos bekijk. Ok weet niet wanneer jullie precies thuis zijn , maar jullie zijn wel een grote ervaring rijker hopelijk wordt het eindverslag van je stage met een goede beloning beantwoord, me dunkt dat hebben jullie wel verdiend wat een verschil met Nederland allemaal de school (geen potloden) hier krijg je ze overal bij wijze van spreken gratis bij. Fijn dat je ouders de kinderen met leuke dingen hebben kunnen blij maken
    Ik hoop dat jullie een goede thuisreis hebben , en met veel plezier en dankbaarheid aan deze episode kunnen terugdenken
    groetjes tante Jopie

  • 03 Juni 2013 - 10:35

    Oma En Opa Voet:

    Hallo Kayla nog een weekje en we kunnen je weer om armen ,ja dat is een tijd geleden maar ik zal blij zijn dat je weer thuis komt en dan naar al je verhalen luister
    en, want je hebt daar heel wat beleefd.
    Nu meisje tot volgende week
    groetjes Opa en OMaxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Studie en stage

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2013

Tot ziens Suriname!

22 Mei 2013

Onze laatste trip

09 Mei 2013

Papa en mama in Suriname!

21 April 2013

Studie & Stage

05 April 2013

Vakantie!!
Kayla

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 794
Totaal aantal bezoekers 44377

Voorgaande reizen:

10 Januari 2013 - 11 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: